İzleyiciler

6 Şubat 2012 Pazartesi

SUSAMLI KURABİYE.
ÖYLE ŞEKER HAMURLU BUTİK PASTALAR RENKLİ RENKLİ KURABİYELER OLMAYACAK BENİM BLOGUMDA:)))
BİRAZ TEMBELLİĞE YATIP KOLAYA KAÇIYORUM.SUNUMDA ŞIK YAPILIŞDA KOLAY OLANLARI TERCİH EDİYORUM:))
SİZDE BENİM GİBİ DÜŞÜNÜYORSANIZ TAMAMDIR ANLAŞTIK:))))
bu arada caps lock programım yüzünden açık kalmış farkında değilim yazımıda silmek istemedim hemen fark edince küçük harfle konuşmaya başladım soryy:)))
hemen tarife gelelim..
malzemeler
1 paket margarin (oda sıcaklığında yumuşamış)
yarım paket kabartma tozu
1 yumurta (sarısı içine akı dışına)
2 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
1fincan yoğurt
1fincan sıvı yağ
aldığınca un
susam

yapılışı
susam ve yumurta akı hariç tüm malzemeleri karıştırıp iyice yoğurun.ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp şekil verip önce yumurta akına sonra susama bulayıp pişirin.çok kızarmasın.benim fırın derecesi biraz değişik kafama göre pişiriyorum süre yok:))

Hiç yorum yok: