İzleyiciler

6 Şubat 2012 Pazartesi



Bir Kedi Gördüm Sanki:)))
çocukluğum kediler içinde geçmiştir.kaç kişi vardır acaba benim gibi kedinin tatlı mırıltısını duymadan uyuyamayan.yatağıma alır başını okşardım sonraki mutluluk tarif edilmez mırrr mırrrrr:)))tırnakları çıkar pençesinden ama tırmalamak için değildir.başının okşanması hoşuna gitmiştir.sonra başını koluma sürter ve mışıl mışıl uykuya dalı verir.:)))
ben şimdi bu hazzı minik prenseslerim ile yaşıyorum.bazen sokak kedilerine yemek verirken bi kedi alsak derim eşime oda evde 2 tane var zaten yetmiyormu der:)))eee haklı amaaa:)))
resimdeki kedi bigün öğle yemeğinden dönerken peşime takıldı.başını okşayınca hoşuna gitti uzun bi süre arkamdan geldi.yol boyunca bi market yada bakkal aradım ama yoktu biraz peynire hayır demezdi ve bana yaptığı arkadaşlıkla bunu hak etmişti.ama onu ödüllendiremedim:(artık ne zaman o sokakdan geçsem gözüm bu kara kediyi arayacak:((

Hiç yorum yok: