İzleyiciler

7 Şubat 2012 Salı

zebra kek














 hep merak ettim 2 renk keki nasıl yaptıklarını çokda büyük marifet gibi kimse anlatmadı meslek sırrıymış:))pehh:))

2 rengi bırakın ben zebrasını buldum diyorum artık.2-3 sıra kakao dökerek yapılanları geçtim artık diye düşünüyorum bu ilk denememdi biraz taşmalar oldu ama zamanla düzeldi:))
ölçülerim benim klasik kek ölçüleri sadece karışımı 2 ye bölüp birine kakao ve azdaha süt ekliyorum vee işte tarif:))

3 yumurta
1 s.b. şeker
3 s.b.un
1 s.b. sıvı yağ
1 s.b. süt
vanilya
kabartma tozu
kakao
yumurta ve şekerleri iyice çırpın.kakao hariç tüm malzemeleri karıştırın iyice çırpın.harcı 2 ye bölüp birine kakao ekleyin.tepsinin ortasından başlayarak 2 kepçe kakaolu 2 kepçe(ben burda kaşıkla koydum çizgiler çok ince oldu) sade harç koyun üst üste dökülecek.harçları ekledikce kek yanlara yayılarak bu şekli alacak.afiyet olsun

Hiç yorum yok: