İzleyiciler

7 Ocak 2013 Pazartesi

minik cadımın doğum günü menüsü

 kurabiyelerin hepsi bir hamurdan oluştu.
1 paket oda sıcaklığında yumuşak margarin
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
yarım paket kabartma tozu
aldığı kadar un
kakao
hamuru yoğururken una doymadan bi parça ayıralım kakao eklemek için.iyice yoğurup yarım saat kadar buzdolabında bekletelim.şekil verip pişiriyoruz.
yıldızları yapıp ortasını kalem kapağı ile deldim.sonra kakaolu hamurdan aynı kapakla delip o parçayı yıldıza yerleştirdim.
 kurdaleleli kurabiyeler çok beğenildi :) yine kalem kapağı ile ortasını deldim pişince kurdale ile bağladım :)
 çocuklar için ayıcık kurabiyeler :)
kafası çay bardağı ile oluştu burun ve kulaklar kola şişesi kapağı.kulaklar ikiye kestim.yumurta sarısı ile yapıştırdım.gözlere minicik beyaz hamur ve damla çikolata.
 acılı ekmekler.
1 su bardağı ılık süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı yoğurt
125 gr eritilmiş margarin.
1 paket dr oetker toz maya
aldığınca un.
hamuru yoğurup mayalanması için bekliyoruz.üzeri için 1 tane ortaboy soğanı oldukca minik kıyıyoruz.sıvı yağ salça tuz ve pul biberi karıştırıp üzerlerine eşit miktarda sürüyoruz. her hamur yağı iyice çekmeli.en son susam serpip pişiyoruz.



mısır gevrekli tatlı
3 paket metro bisküvi
2 yemek kaşığı margarin
2-3 yemek kaşığı bal
yarım paket kadar mısır gevreği
gevrekler hariç tüm malzemeyi eritiyoruz.gevrekleri bu arada elimizle biraz daha küçültüyoruz.yoğurma kabında diğer malzemeler eriyince sıcakken yoğurup kahve fincanlarında şekil verip ters çeviriyoruz :9 bukadar :)
barbi pastamız :)


2 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Herşey çok güzel elelrinize sağlık. Üye olmak için bayağı çırpındım:)) üye panelini yukarı alsanız daha iyi olmazmı acaba:)

Cadı Prenseslerin Annesi dedi ki...

teşekkür ederim nursevin hanım..uyarınızıda ayrıca dikkate alıyorum :)hemen deneyecem yukarı almayı..