İzleyiciler

7 Ocak 2013 Pazartesi

barbi kızıma barbi pasta

çoğu kız çocuğunun olduğu gibi benim cadıprenseslerimde barbiciler :)geçen hafta minik cadımın doğum günü vardı.kafaya koydum ve barbi pastayı yapacağım dedim :) Yaptım ve de oldu :) sadece krema şırıngasını çok kullanmadığımdan şekiller çok iri ve düzensiz oldu.pandispanya olarak da 2 paket hazır pasta tabanı kullandım .tarifine gelirse .
 

 2 adet sade pasta tabanı
1 paket pasta kreması
1 paket orman meyvalı krem şanti
2 paket sade krem şanti
1 litre süt
iç malzeme olarak ne isterseniz ben muz ve kivi kullandım.
1 adet bari :)

pasta tabanlarını şekerli süt ile ıslatıyoruz.derince bi kaseye yada borcama streç i yerleştiriyoruz ve ıslanmış olan ilk kat kekimizi içine yerleştiriyoruz.üzerine krema ve mevyalarımızı koyup diğer katları yerleştiriyoruz.biraz sıkı olmalı.hafif bastırabilirsiniz.bu şekilde 1 gece buzdolabında bekliyor.daha sonra servis tabağımıza ters çeviriyoruz.streçle bacaklarını sardığımız barbiyi ortasını hafif oyduğunuz pastanın ortasına yerleştiriyoruz. istediğimiz gibi süslüyoruz. Sonuç her nekadar siz iyi yapamamış olduğunuzu düşünsenizde küçük prensesler buna bayılıyor ):

Hiç yorum yok: